Entre el poco tiempo de que dispongo y el arrebato decoroso que me ha entrado después de leer un artículo titulado, “Filosofía de salón”, voy a descansar y a descansaros de estos pretextos, que solo son eso. Sentenciaba Horacio : Que tus pretextos sean breves. Y cómo no sé si se refería a los míos mejor abandonar de momento, por si acaso me está leyendo desde las alturas...Quizá siga colgando alguna canción o imagen.
(La frase exacta de Horacio era: “Que tus preceptos sean breves “ Pero me ha gustado más que ésta otra de Chamfort con la cual, en el fondo, estoy completamente de acuerdo aunque suene demoledora: "¿qué es el mundo literario?: ¡asnos coceando ante un pesebre vacío!")
2 comentaris:
Vaja¡¡ abandones. Espero que sigui passatger, i tornis amb els teus pretextes, tan interessants per altra banda.
Els i et trobaré a faltar mentrestant. No està mal la cita del pessebre , no i probablement sigui certa , però paraules semblants es podrien dir de moltes facetes de la vida.
I lo de la filosofia de saló , jo crec que una persona que diu el que pensa no és mai un filòsof de saló, la cosa és si un filosofa per a ell o pels demes. Si t’interessa la filosofia o si el que vols és provocar l’admiració de la gent, i no dubto que si algú critica a altres nomes pel fet de pensar el que cerca no es altra cosa que el lluïment, amb el que no em mereix gaire credibilitat.
Vinga dona, no pleguis.
Espero que abandones tus pretextos y empieces ahora con nuevos ejercicios literarios... que esto no pare!!!
Publica un comentari a l'entrada