AB


Es necessiten firmes una mica esbojarrades, valents i confiades, o el que es el mateix, es necessita  gent capaç de comprometre la seva firma per donar la seva confiança en un projecte i  perquè Benedito sigui candidat i pugui entrar al ball de bastons de les Eleccions del Barça. No hi ha molt de temps per rumiar-so. Una setmana i escaig, aixi, que si es dels qui dubtes molt o si ets del qui creus que la teva firma val com un dels teus ronyons, no cal que m'escoltis, ni tan sols que hi pensis. Et preguntaràs, es clar, perquè jo m'hi comprometo i potser pensis que hi tinc alguna cosa  a guanyar o a perdre. Doncs no, ni una cosa ni l'altre. L'explicació es molt mes senzilla: Ens va donar audiència fa qüestió d'un mes i li varem fer les preguntes una darrera l'altre  i ens les va respondre sense embuts. El varem conèixer una mica en ell i al seu equip, tant proper i planer come ell,  i potser , allà on  tu hi veus  intransigència jo hi veig  fermesa (potser si) . A partir d'aquí, era nomes, qüestió de seguir-lo per escoltar-lo i fer un petit esforç per coneixe'l  una mica mes. Desprès, de tant escoltar-lo la confiança ha anat cedint a la indiferència i el que es mes important, ha cedit a la ignorància. Per a mi, sobretot, que m'agrada recolzar als febles en algun sentit que no sempre l'empeny la compassió , es un repte ajudar-lo. Hi cal passió, també, cal dir-ho,  la passió que hi posem quant ens enamorem d'algú  que no coneixem però intuïm que amb ell podrem ser feliços. Aixi ,que ara que ja ho saps tot, fes el mateix que jo i confia amb el teu instint i pensa, com jo he pensat aquest últims dies, que cal seguir apassionant-nos per alguna cosa o per algú, sempre. I que posats a triar, triem el que s'ens acosta, no el que ens envia un poderós missatger per acostar-se a nosaltres.